Cap Butaca Buida supera el 75% d’entrades venudes, 46.300

La campanya aspira a omplir 3.800 localitats a les comarques gironines

«Macho grita», un dels espectacles de la campanya.

«Macho grita», un dels espectacles de la campanya. / Sergio Parra

Alba Carmona

Alba Carmona

Cap Butaca Buida, la campanya que aspira a omplir els teatres catalans aquest dissabte amb una diada nacional del sector va camí del rècord. A un dia per la cita, aquest divendres s’havien venut 46.297 entrades a tot el país, un 75% del que s’ha posat a la venda. 

A tot Catalunya son 145 els equipaments escènics que s’han sumat a la iniciativa, una mena de Sant Jordi teatral amb el repte d’omplir totes les butaques disponibles i que inclou des de grans teatres com el Teatre Nacional de Catalunya a sales minúscules. 

Hi ha 176 propostes per ocupar 60.457 butaques. En el cas de les comarques gironines, l'objectiu és omplir les 3.780 localitats dels tretze espais escènics adherits a la campanya a Banyoles, Besalú, Cassà de la Selva, Girona (l’Auditori i la sala La Planeta), Lladó, Palafrugell, Roses, Sant Joan de les Abadesses, Sant Joan les Fonts, Salt i Torroella de Montgrí.

L’espectacle familiar Les aventures del lleó vergonyós, d’El Pot Petit, a Sant Joan de les Abadesses; Els clàssics, de Joan Massotkleiner i Anna Godoy, al Teatre Municipal de Roses, i la comèdia musical Macho grita, d’Alberto San Juan, al Teatre de Salt, són només algunes de les propostes gironines per aquest dissabte.