Novetat | Skoda Kodiaq

Renovació total

La segona generació del Kodiaq arriba amb una nova proposta estètica i tecnològica per mantenir-se en el camí de l’èxit

La segona generació de l’Skoda Kodiaq és un clar exemple del clar enfocament pràctic que la marca aplica en els seus cotxes, amb tot tipus d’innovacions que tenen com a objectiu complir els requisits del client generalista. Començat per la seva estètica, en el frontal veiem un capó més esculpit que en la generació anterior, amb una lleu inclinació de tall esportiu i el logotip en acabat Unique Dark Chrome mat en la seva graella hexagonal.

A partir de la versió Sportline els seus grups òptics amb tecnologia Matrix TOP LED s’uneixen a través una tira lluminosa de 14 mòduls que recorre la graella i eleva la seva presència tecnològica. Les opcions bàsiques també utilitzen tecnologia LED i la porta gran posterior inclou la tendència de la tira que s’estén per la porta gran. La part posterior estrena nou llenguatge estètic d’Skoda amb les lletres en el mateix Unique Dark Chrome del logo i el gran difusor posterior. L’esportivitat sembla colar-se en aquest nou Kodiaq, amb una àmplia presa d’aire inferior i les dels laterals.

Les mesures del Kodiaq gairebé aconsegueixen les del segment D amb 4,75 metres de llarg (61 mm més) per 1,86 m d’ample i 1,65 m d’alt, amb una distància entre eixos de 2,79 metres. S’oferirà també en versió set places, una opció que ha guanyat 15 mil·límetres d’espai per al cap, però el realment interessant és el seu maleter de 340 litres de capacitat després de la tercera fila de seients (70 l més) i 845 litres amb l’última fila abatuda (80 l més).

Nova versió PHEV.

La novetat més important en aquest Kodiaq de segona generació és l’arribada d’una variant híbrida endollable, de 204 CV de potència i més de 100 quilòmetres d’autonomia elèctrica (WLTP). Les opcions purament tèrmiques s’associen sempre amb el canvi DSG de 7 velocitats i són les de gasolina de 150 i 204 CV i les dièsel de 150 i 193 CV.