El MG ZS s’ha convertit en el primer vehicle xinès a liderar el mercat mensual de l’automòbil a Espanya. Amb 1.949 unitats matriculades a l’agost, el SUV oriental ha estat el model més matriculat al nostre país per davant d’altres habituals en aquestes primeres posicions com el Dacia Sandero (1.802 ) o el Toyota Corolla (1.361).
D’aquesta manera, el ZS ha trencat tots els estigmes existents respecte a les signatures xineses, amb unes xifres de vendes que demostren la creixent acceptació per part dels usuaris i com està canviant el mercat de l’automòbil amb la incorporació de nous protagonistes.
Gasolina o elèctric.
En la seva versió equipada amb dues alternatives de motoritzacions de gasolina, el ZS s’ha convertit en la principal opció d’una marca que s’ha caracteritzat des de la seva recent arribada per la seva aposta per l’electrificació. No obstant això, aquesta doble proposta de combustió, ha sabut guanyar-se al conductor gràcies a una excel·lent relació entre el seu equipament i el seu preu final, sota un atractiu format SUV compacte. Aquest model també compta amb una versió 100% elèctrica disponible en dos nivells de potència i altres dues d’autonomia.
La marca xinesa es troba en ple procés d’expansió amb el recent llançament de la nova gamma MG4, la qual ha rebut millores d’equipament així com les versions Long Range amb fins a 520 km d’autonomia, i X-Power de 430 CV de potència.