B&Co Working Place, un univers de productivitat i comoditat

Amb més de 1800 metres quadrats dedicats al coworking, ofereix oficines privades, sales de reunions, auditori i zones comunes, tot adaptat a les necessitats laborals de cada usuari

El centre ofereix fins a una trentena d'oficines.

El centre ofereix fins a una trentena d'oficines. / DdG

David Céspedes

David Céspedes

Una trentena d’oficines privades de diferents superfícies, una gran sala de reunions, un auditori, 38 posicions de coworking, gimnàs i diverses zones comunes...tot això ho podeu trobar en un sol espai i a disposició de qualsevol necessitat de treball: B&Co Working Place Girona. Es tracta d’un centre de coworking de 1800 metres quadrats situat a la carretera Santa Coloma, 99 de Girona i que disposa de totes les facilitats per afavorir el treball rodejat d’un ambient pensat per assegurar la màxima productivitat i creativitat.

Tots els serveis estan pensats per a ajustar-se al màxim les necessitats de les persones i empreses, tant si és una start up, una PIME o un empleat itinerant. Per aquest motiu, ofereix oficines puntuals, permanents o en règim de lloguer que estan perfectament equipades i sense cap compromís de permanència. Només hauràs de pensar a agafar l’ordinador i treballar. Tota la resta ho podeu trobar al centre.

Un dels espais de zones comunes.

Un dels espais de zones comunes. / DdG

Si el que es busca és fer alguna sessió de formació, un espai pensat per a reunions, entrevistes o seminaris, entre d’altres, el centre ofereix sales de reunions amb capacitat de 2 a 40 persones, un auditori amb cabuda per a unes 40 persones o si ho preferim fer a l’exterior, una terrassa. Aquests espais estan igualment dotats de tot el necessari com a rotafoli, pantalla de projeccions i wi-fi. Fins i tot també, B&Co Woorking Place ofereix la possibilitat de reservar un servei de càtering per a completar l’acte que vulguem organitzar o promoure.

El valor del coworking és que permet a professionals independents, professionals de diferents àmbits, emprenedors i a petites i mitjanes empreses establir contactes o col·laboracions empresarials amb una flexibilitat i comoditat garantida. També permet estalviar costos ja que el centre es posa a disposició de la persona o empresa facilitant tot el que pugui necessitar des de subministraments dels serveis bàsics -aigua o llum- fins al wifi o al mobiliari, material i serveis de neteja.

Zona de gimnàs.

Zona de gimnàs. / DdG

Tots els espais de B&Co Working Place Girona giren al voltant d’una mateixa idea: treballar de forma productiva amb tots els serveis necessaris. El centre pot acollir des de formacions, cursos, presentacions de producte, rodes de premsa, celebracions d’empresa, activitats de Team Building o exposicions, entre altres iniciatives. Les facilitats són màximes. Per exemple, només es paga per l’ús que es fa de l’espai i, per això, B&Co ofereix tarifes per hores, per dia, packs diaris i packs mensuals facilitant l’accés a un espai de disseny.

També un altre dels seus valors és la seva bona ubicació, ja que està situat dins del polígon Mas Xirgu amb molt bona connexió amb un dels principals nusos de comunicació de la ciutat de Girona integrat per a l’autopista A7, la Nacional-II i la carretera C-65.

Un dels seus valors: espais agradables i còmodes.

Un dels seus valors: espais agradables i còmodes. / DdG

Per a aquells que prefereixen venir amb transport públic, B&Co Working Place Girona és a només un minut d’una parada d’autobús del sistema de transport urbà. Les facilitats d’accés i aparcament totalment gratuït estan garantides si s’ha de fer una reunió de treball o trobada amb algun client.

A prop hi ha restaurants, supermercats, centres de Crossfit i benzineres, entre altres i, a tan sols 11 minuts amb cotxe hi ha l’aeroport Girona-Costa Brava. Però perquè no tot s’ha de centrar únicament en el treball a les zones comunes, que ocupen més de 400 metres quadrats, hi trobarem espais per al descans, relaxació i desconnexió amb totes les comoditats: gimnàs, terrassa, auditori...