Més de 27 milions d’espanyols veuen la televisió a través d’internet

Així ho determina l’estudi d’hàbits patrocinat per Kantar i Konodrac i elaborat per la companyia Elogia

EFE. madrid

Més de 27,4 milions d’espanyols accedeixen a contingut audiovisual de televisió a través d’internet (televisió connectada), independentment del dispositiu d’accés, cosa que representa el 82% dels internautes de 16 a 75 anys. Aquestes són les conclusions principals de l’Estudi de Televisió Connectada 2022, patrocinat per Kantar i Konodrac i elaborat per Elogia. A partir de mil enquestes realitzades a internautes entre els mesos d’abril i maig passats, i de 215 més a professionals, els experts han determinat les oportunitats de negoci de la televisió connectada, els hàbits de consum, les diferències de ús entre televisió connectada i no connectada i la penetració de la smart tv a les llars espanyoles.

Sis de cada deu internautes veuen continguts audiovisuals a través del seu smart tv i un 49 % accedeix a la tele connectada amb un dispositiu diferent de la smart tv (Set Top Box, smartphone, ordinador portàtil o de sobretaula, una consola o tauleta). La smart tv és l’aparell estrella per connectar-se a la televisió connectada però emergeixen els altres dispositius