Naut Aran i Calella de Palafrugell faran una acció conjunta per compartir turisme

La campanya pretén atraure el turisme durant la temporada baixa

Calella de Palafrugell, en una imatge d'arxiu.

Calella de Palafrugell, en una imatge d'arxiu. / DdG

Redacció

Naut Aran i Calella de Palafrugell han engegat una acció conjunta per atraure més turisme a les dues destinacions durant la primavera en què la temporada és més fluixa.

La campanya pretén compartir els visitants d’ambdues destinacions perquè per temporalitat i per perfil, combinen a la perfecció, constaten des de l'Ajuntament de Palafrugell.

Des del govern remarquen que "Calella de Palafrugell, Llafranc i Tamariu, són la perfecta representació de la Costa Brava més autèntica: cales salvatges, camins de ronda, història i patrimoni, gastronomia d’elit, festivals, tradició i modernitat... I Els mesos d’abril i maig són ideals per visitar aquesta destinació, amb un clima primaveral i sense les multituds de l’estiu".

Segons explica el regidor de Turisme i Promoció Econòmica de Palafrugell, Marc Piferrer “com que a finals de març l’activitat turística a Naut Aran posa el fre, i el seu visitant és un client potencial per a la nostra destinació, hem cregut adient fer aquesta campanya per atraure nou públic especialment de les zones de Madrid, País Basc i resta de Catalunya perquè ens visiti a la primavera, que és quan més falta fa al sector turístic de Palafrugell”.

Segell de pobles amb encant

La col·laboració entre aquests dos municipis neix gràcies a l’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el seu segell de pobles amb encant, al qual pertanyen 14 municipis de Catalunya. És dins aquest marc que l’ACT col·labora amb aquesta campanya de comunicació, oferint el suport en format de bàners publicitaris dirigits al públic objectiu d’aquestes dues destinacions turístiques, tan oposades i alhora tan complementàries.